Wstęp.

Witam wszystkich, którzy chcą przytyć. A tak właściwie ćwiczą i chcą przybrać na masie mięśniowej. Polecam dokładnie przeczytać informacje zawarte w postach. Wszystkie te wskazówki sam osobiście sprawdziłem. Działają pod warunkiem, że będziemy ich przestrzegać.

środa, 11 stycznia 2012

Jak przybrać na masie?

Często właśnie słyszałem takie pytanie od swoich kolegów. Kiedy widzieli jak rosnę z tygodnia na tydzień nie mogli uwierzyć, że to właśnie dzięki dobrej diecie, treningowi i odpowiedniej regeneracji po treningu uzyskiwałem takie efekty. Jeżeli chcecie przybrać na masie, oczywiście tej mięśniowej polecam poczytać trochę na tym blogu. Gdyby coś było niejasne proszę o jakiś odzew z waszej strony, chętnie napiszę następnego posta właśnie na temat, który jest problemem. Porady które tutaj daję są naprawdę sprawdzone i jeżeli bezwzględnie będziecie ich przestrzegać np. przez miesiąc uda wam się przybrać na masie skutecznie. Wszystkie specyfiki legalne lub też nie dzięki, którym można przytyć bardzo szybko i powiększyć swoje obwody nie dają zadowalających efektów na dłuższą metę. Mięśnie po takich "specyfikach" stają się sflaczałe i oczywiście mniejsze po upływie bardzo krótkiego czasu od zażycia. Dzięki moim poradom spokojnie można przytyć od 4 do 5 kg w miesiąc lub więcej jeżeli ktoś chce. Ja osobiście(i to był mój naprawdę najlepszy miesiąc gdzie dzień w dzień przestrzegałem dietę) przytyłem ponad 5 kg. W obwodach np. bicepsa przybywało ok 1cm-1.5cm. Zachęcam do przeczytania pierwszego posta Ogólne zasady dla chcących przytyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz